سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دو عامل مهم یعنی انفعال و غرور را از آسیب های جدی مدیران در دولت و نظام اسلامی می دانند لذا باید مسئولان این فرموده ایشان را نصب العین کار خویش قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با منتخبان بسیج اساتید دانشگاه های کردستان که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: انتظار داریم که مدیران توجه و سعه صدر بیشتری نسبت به مردم داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دو عامل مهم یعنی انفعال و غرور را از آسیب های جدی مدیران می دانند لذا باید مسئولان این فرموده ایشان را نصب العین کار خویش قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تأکید کرد: اگر انتظار داریم که وضعیت کردستان در آمارهای مختلف بهبود پیدا کند، شایسته است که مدیران در کار خود تجدیدنظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: مسئولان در این نظام باید فرصتی که برای خدمت به مردم در اختیار دارند را غنیمت بشمارند و در جذب و دفع نیروها سیاست درست و عالمانه داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha